zaterdag 2 januari 2010

Zaterdag

Ik ben even de weg kwijt wat betreft weekdagen , ik geloof dat ik echt niet de enige ben,het gaat allemaal ook zo snel vandaag is mijn nichtje 4 jaar geworden van harte, en morgen wordt onze zoon 34 of je een emmer leeg gooit , het is niet erg dat ze ouder worden maar wij worden dan ook zo oud pffff.
Ik wens dan ook dat ze allebei een heel prettige dag mogen hebben met veel kadootjes , dat zal voor mijn nichtje een hele show worden die is overal zo blij mee lief hoor .

Allemaal nog de beste wensen en een heel gezond en gelukkig 2010.

Warme chocolademelk groetjes Mia o, wacht even met slagroom natuurlijk hahahaha

1 opmerking:

GRANNY'S HOUSE zei

Jij ook de allerbeste wensen en veel quiltplezier.
En natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie grote zoon.

Groetjes
Ines