zaterdag 23 januari 2010

Kindjes dag

Vandaag krijg ik mijn twee kleinkinderen ,hun papa en mama gaan naar Utrecht naar een museum en daar kan je geen kleine gilkontjes bij gebruiken,een museum is niets voor hele kleintjes ze moeten te lang braaf zijn .
Ze mochten vanochtend zelf kiezen , maar ze wilde toch liever naar Oma en Opa, gelukkig wel hahaha zo weet ik dat ze het toch nog wel leuk vinden hier , gisteren was Desley hier alleen en hij heeft zich geweldig vermaakt ,om 12.15 hebben we hem naar school gebracht .

Het mist weer als een dolle dus oppassen allemaal gevaarlijk weer op de weg, morgen gaan we naar Oma en daarna ,naar DS en DZ gezellie.

Lieve zaterdag groetjes van Mia

1 opmerking:

GRANNY'S HOUSE zei

Mist hebben wij hier niet, maar er ligt wel een klein pakje sneeuw, ik heb er geen zin meer in, ik wil een voorjaarszonnetje.

Groetjes
Ines