dinsdag 19 januari 2010

Als door een gordijntje

Wat een mist het is alsof ik de hele dag migraine heb , dit zie ik namelijk als ik migraine heb ,maar ik mazzel het ligt niet aan mij.

Zometeen ga ik met DH naar de warenmarkt hier bij ons in het stadje,gezellig koffie leuten in de bonte koe met mijn vriendin en haar DH en dan de markt rond ,dingen mee nemen die we nodig hebben, en kijken of het Quilt vrouwtje al terug is van vakantie , hoop van wel ze heeft van die leuke stofjes.

Toen het zo glad was zei onze kleinzoon .....Oma hou mij maar vast hoor anders val je ....lief he ,onze kleindochter wordt een echte dame ,alles moet goed zijn als ze naar school gaat,ze ziet er dan ook altijd tip top uit ,met behulp van mama natuurlijk.

Mistige groetjes van Mia

2 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Hier viel het mee met de mist.
Jara zou gisteren een disco hebben op school, maar het ging niet door vanwege het overlijden van een jongetje uit haar groep, kanker en maar 4 jaar.

Groetjes
Ines

Mia zei

Jonge jonge wat erg , je ziet het zit niet meer vast aan leeftijd,vreselijk.

Waar bleef DZ voor zijn oormerk hahaha.

Mistige groetjes mia