woensdag 6 januari 2010

Alweer een week doormidden.

Ik probeer dus al een dag een foto te plaatsen op mijn weblog maar ik krijg het niet voor elkaar,zal wel weer met mijn neus kijken , zo moeilijk zal het toch niet zijn.

Wij hebben op dit moment een lief zonnetje , dat mag ook wel je kan bijna op de weg schaatsen ,we zijn dus heel voorzichtig.

Onze kleinkinderen zitten nu allemaal op school(4) al is de kleinste maar voor 2 halve daagjes , hij voelt zich een echte school gaander, hij zegt,ik ben best wel groot hoor Oma, lief he, hij weet nu al dat hij van zijn oom een spiderman fiets wil voor zijn verjaardag , en onze DZ is zo dom geweest om toe te zeggen , nu hoort hij het elke keer als ze elkaar zien , he ik krijg van jou een spiderman fiets als ik jarig ben hahahaha,...... eigen schuld.

Zonnige groetjes van Mia

1 opmerking:

GRANNY'S HOUSE zei

Ik zal je de volgende keer wel helpen met foto's plaatsen en nog wat andere dingen ook.
Lekker ding is Desley toch, van wie zou hij dat hebben.
Hier is het ook spekglad, maar het is wel droog gebleven de hele dag.

Groetjes
Ines