donderdag 24 februari 2011

onhandig

Ik ben reuze onhandig merk ik , mijn blog wil niet wat ik wil ,ik ben op mijn computer ook al mijn mooie versieringen kwijt en ik weet echt niet hoe het komt puffff.

Ik heb niet veel kunnen doen veel last van mijn hoofd , maar je kunt beter vragen wanneer niet hahahaha.

Vandaag gaan we de kleintjes op halen , hadden we belooft, wat gaan we doen Oma vroeg de oudste , maar dat kan ik nog niet zeggen het is rot weer ,misschien , iets indoors ,ballorig ....misschien .....we zien wel, eerst de voetbal plaatjes van de jongste ophalen , hij gaat in feyenoord en ajax tenue , de ene voor Opa en de andere voor Papa,zal je zijn Papa zien kijken hahaha verheug mijzelf er nu al op.

Ondanks het weer zonnige groetjes van Mia

1 opmerking:

GRANNY'S HOUSE zei

Alles staat er weer.
Toch wel handig zo'n schoonzus ;-))

Tot zaterdag