zaterdag 12 februari 2011

Expo

Er ging dus iets mis , maar dat geeft iet ,we beginnen gewoon op nieuw, vandaag naar de EXPO IN VIJFHUIZEN geweest samen net mijn schoonzusje zwager en echtgenoot,we hebben weer genoten , nog even bij super goof langs geweest, en de meest prachtige dingen gezien , als we toch eens rijk waren hummm jaja we blijven wensen , maar we zijn toch gelukkig en dat is de hoofdzaak.

Onze kleindochter belde en vroeg (5 JR), heb je mooie lapjes gekocht voor mijn Knuffel Quilt Oma, ik kon gelukkig zeggen dat het zo was, want het was wel moeilijk hoor , ook nog een schattig schaartje gekocht in de vorm van een kraanvogel, ik moet wel zeggen dat het elke keer duurder wordt of ligt dat aan mij ?
Morgen alles knippen en op de hexjes leggen en dan gaan we weer op naar de 2 meter.

Welterusten en voor morgen een fijne zondag , groetjes Mia

1 opmerking:

GRANNY'S HOUSE zei

Inderdaad, als ik toch eens rijk was...........maar eigenlijk zijn we dat al.

Groetjes
Ines