woensdag 9 februari 2011

Mooi weer zonnetje

Dank je wel madammeke ongeduld voor je reactie.

Ik ben nu al drie dagen mijn stem kwijt , lekker rustig zou je zeggen maar wel heel lastig , als je nu iets wil zeggen komt er een schor gefluister uit en moet je naar je DH lopen om wat te zeggen , maar ik heb er wat op gevonden , ik klap in mijn handen om zijn aandacht te trekken hahaha.

Ik kan niets aan het quilten doen , heb maandag 2 vingers van mijn linkerhand verbrand en dinsdag in mijn ringvinger gsneden , toen ik mijn plaat weg zetten, ja ja geluk komt nooit alleen.

Ik hoop dat ik zaterdag weer wat geluid kan produceren ,anders is het zo saai voor mij SIL als ik haar niet op stang kan jagen hahahaha,nee hoor ze is reuze lief als ze wil.

Schore groetjes van een zonnige Mia

1 opmerking:

GRANNY'S HOUSE zei

Wat zal het rustig zijn bij jou ;-))
Zonde dat je niet hebt kunnen quilten, vooral dat Valentijntje was echt wat voor jou, je kan hem op de naaimachine doen, heb ik ook gedaan.

tot zaterdag