maandag 30 augustus 2010

Wat een nacht

Eerlijk is eerlijk wij nederlanders weten sinds een paar jaar wat storm en water overlast betekend, we hebben het nog steeds niet zo erg als andere landen , maar toch , we hebben tegenwoordig , toch wel een klein beetje recht van spreken , wat een noodweer vannacht, moest zo waar voor het eerst de ramen sluiten , de regen kwam tot aan het slaapkamer raam, dat kan normaal niet want er zit een overkaping voor.

Zaterdag gezellig zitten quilten met mijn SIL ,lekker zitten beppen,en lekker gegeten, nog bedankt meis.

Eindelijk de uitslag gehad van 2 testen Borst en uitstrijkje , gelukkig allebeide goed, is al weer een gerust stelling ,je weet maar nooit.

Zaterdag ook nog even met SIL in de Emma geweest,twee roze stofjes gekocht voor de hexen quilt van mijn oudste kleindochter, ze zijn inmiddels goed gekeurd LOL.

DH is aan het trainen en ik heb net bloed laten prikken voor het ziekenhuis en de huisarts, tip van de laborant, gaasje er op 3 minuten stevig aandrukken , en je krijgt geen blauwe plek ,ik laat het weten of het waar is LOL

Hoop op mooier weer groetjes Mia

1 opmerking:

GRANNY'S HOUSE zei

Hier was het ook bar en boos en ben al vanaf gisteren bezig een bericht op mijn weblog te plaatsen, nu is het eindelijk gelukt pfffffffffff.
Mijn blok is af en ik ben er blij mee, de mystery weet ik nog niet, kijk wel.
Tot de 14e, mam vond het fantastisch, dus die is ook weer blij.

Groetjes
Ines