woensdag 11 augustus 2010

Vroijk

Vandaag al een uitstrijkje laten maken,verleden week woensdag borstfoto's , ik moet je zeggen ,dat ik er niet vrolijk van wordt,maar ja het is in ons eigen belang , niet dan ?

Mijn bloemen hebben nu het aantal van 44 bereikt en de helft zit inmiddels aan elkaar, ik kom alleen roze stof tekort en dat is op het ogenblik niet zo sterk aanwezig op markten , trouwens in Amsterdam kom je niet meer met de auto bij de markt , de parkeer automaten ,daar moet je eerst je kenteken invoeren,dan hoelang je wil blijven ,dan ben je op het eind ,en dan zegt de machine dat je saldo niet toereikend is , we zijn maar weg gegaan en thuis bij mijn bank ben ik gaan controleren en mijn vermoede was juist ik had er nog 19 euries opstaan ,ik denk dat de marktlui hier ook niet zo blij mee zijn,de Albert Cuyp is niet te betalen 7 eurie voor een uur , en op mijn eigen dinsdag markt was geen stoffen man aanwezig , dus je begrijpt ik ben moedeloos,maar als DH vroeg thuis is van zijn vrijwilligers werk dan gaan we nog even naar Zaandam ,kijken of die mij kunnen helpen , en o, ja.....
SILKA ......van mijn leven niet hahahahaha,en Hoorn ook niet die moet mij nog steeds bellen is nu al een goede anderhalf jaar geleden PFFFFF.
Je ziet geen week gaat zonder slag of stoot voorbij maar we blijven lachen , ben benieuwd naar je nieuwe aparaatje.

Zonnige groetjes van Mia

1 opmerking:

GRANNY'S HOUSE zei

Je kan ook een andere kleur rose nemen, want eigenlijk passen alle kleuren bij elkaar en anders neuzen in de internetwinkels.

Succes en groetjes
Ines