donderdag 2 september 2010

PECH

Vandaag van de dokter te horen gekregen dat mijn schildklier weer te traag werkt,ik schrok er wel van ,na 2 jaar vrij zijn , moet ik straks weer aan de pillen die mij in enkele weken weer zwaar maken,en dat mag niet vanwege mijn diab , ze vinden er maar wat op, ik had eerst 1.3 en nu 5.9 plus dat mijn bloed weer te veel witte bloedplaatjes heeft , balen.....ik kan pas 14 oktober bij de internist terecht , en niet eens mijn eigen want die is gestopt dus ik krijg eerst een tussen internist tot er 1 is gevonden voor graves , ach ja mijn familie mazzelt met alles.

Vanavond gaan we met zijn allen eten bij DS en zijn vriendin ,we zijn dan met 10 volwassenen en 4 kinders , druk maar wel gezellig , we maken het nooit zo laat want de kinderen moeten morgen weer naar school.

Droevig maar met de schouders er onder Mia

1 opmerking:

GRANNY'S HOUSE zei

Ik dacht al zoiets, want je ogen staan weer boller, maar ja ik wilde je niet bang maken zaterdag.
Gewoon weer doorgaan met ademhalen, je komt er wel weer, bij mij heeft het ook heel lang geduurt voor hij in orde was.

Sterkte Miep

Groetjes
Ines