vrijdag 12 maart 2010

Weergoden

Gisteren een e-mailtje naar yuko gestuurd ,had vanmorgen al weer een berichtje terug,ik was niet de enige , veel gedonder in de wereld met de weergoden, dus vroeg ze of ik nog een weekje geduld wilde hebben , als hij er dan nog niet was kreeg ik geld terug of een nieuwe, dus we wachten maar weer tot volgende week vrijdag .

DH is trainen en nu heb ik 2 uurtjes voor mij zelf yippie, zit nog steeds te stuntelen met de mandjes , ben nu aan het tweede mandje ,het komt wel ,moet alleen heel goed kijken,en dat valt voor deze kippige mien niet mee hahahaha.

ik weet dat DSL precies weet waar ik het over heb , en bij haar vergeleken ben ik een verekijker hahahaha

Prettig weekend allemaal en ik duim voor een zonnetje.

Opbeurende groetjes Mia

1 opmerking:

GRANNY'S HOUSE zei

Aaron zou vroeger een Verderkijker gezegd hebben ;-))
Ik ben een oefen applicatielapje aan het maken, het is een leuk patroontje van Jookies
http://jookies.nl/ ze heeft er 3 en ze zijn leuk om te doen.

Groetjes
Ines