maandag 8 maart 2010

Niet te geloven

Nou het warm water regenen heeft niet geholpen hoor ,er ligt weer sneeuw , het zal toch wel eens afgelopen zijn,pufffff

Gisteren nog lekker met DH wezen wandelen ,maar in de schaduw had ik het gevoel dat mijn neus en bovenlip er afwaren gevroren ,het ijs lag in kleine plasjes maar toch als je weer in de zon liep was het heel behagelijk, vreemd hoor die twee zijdigheid,zullen we ooit nog de lente aanschouwen ,zal toch wel hahahaha.

Afgelopen vrijdag en morgen zijn mijn twee nichtjes jarig en geweest 39 en 34 ,we worden oud ... gefeliciteerd allemaal.

Kouwelijke groetjes van een zonnige Mia

1 opmerking:

GRANNY'S HOUSE zei

Gefeliciteerd met je nichtjes ;-))
Een feestje zit er niet in, want ze hebben er geen zin in, van wie ze dat hebben.
Hier is het ook steenkoud en zit ik te wachten op een lekker warm zonnetje, maar ik ben bang dat ik nog een poos geduld moet hebben.

Groetjes
Ines