woensdag 24 maart 2010

Een zege

Wat zijn kleinkinderen toch een zege , tenminste nu ze klein zijn , ik weet natuurlijk niet hoe het is als ze groter zijn hahahah, mijn kleine mannetje zit op zijn knietjes met een trein baan te spelen die opa uitgelegd heeft , vanmorgen belde hij op , opa kom je me halen dan gaan we spelen met de trein baan , lief toch.

Jenna is opgehaald van school en zit nu achter de computer barbie's aan te kleden en met make-up en al de toestanden te verfraaien,al met al ik heb geen kind aan ze .

De zon schijnt wat wil een mens nog meer.

Zonnige groetjes van Mia

1 opmerking:

GRANNY'S HOUSE zei

Heerlijk toch, DD, het spookje, een vriendinnetje en ik zijn vanmiddag naar een hele grote kinderboerderij geweest en hebben daar de jonge geitjes de fles mogen geven, het was eigenlijk voor de kinderen, maar deze oma heeft ook geflest en leuk dat het was om naar die zachte zuiggeluidjes te luisteren.

Groetjes
Ines