woensdag 17 februari 2010

Woensdag 17-02-2010

Vandaag gaan we weer gezellig eten bij onze DZ en zijn vriendin ,Lucyann vraagd altijd wat we willen eten , en steen vast antwoord ik verras ons maar, en dat kan ze goed hoor ,vandaag wordt het bloemkool schotel , ik ben benieuwd.

Het weer wil maar niet goed komen ,het is vreselijk naar geestig weer zou er bijna depri van worden, ik hoop dat mijn patroontjes en lapjes gauw komen dan kan ik weer aan de slag , ben ook nog bezig met mijn tulpen, dat schiet gelukkig op,ik kan nog steeds mijn randjes niet vinden en ik ben vergeten in Rijswijk voor nieuwe te kijken, de randjes die ik voor mijn DD heb mee genomen zijn zeer in de smaak gevallen speciaal die mijn schoonzusje heeft gevonden,wat een verhaal hahahaha.

Sobere en mistige groetjes Mia

1 opmerking:

GRANNY'S HOUSE zei

Ik zit hier ssn een boterhammetje met ei, had geen puf meer om te koken, heb al mijn lapjes opnieuw gevouwen, gestreken en opgeruimd, alles is weer netjes, maar of mijn rug en nek er blij mee zijn....geloof het niet.
De lapjes van Leintje zijn binnen, nu de patronen nog, ook de lapjes uit Amerika en ze zijn weer schitterend.

Groetjes
Ines