zaterdag 20 februari 2010

Echt niet

Het is niet te geloven het sneeuwd weer , je zou er toch mal van worden , is het nu nog niet genoeg, ik las net in de krant dat de natuur toch al twee weken achterstand heeft door dit hele gedoe .

Als we nu maar een heeeeel lange zomer krijgen dan gaat het nog , ik voel mij zo langzamerhand een kompleten ijsbeer,

KZ komt net uit het ziekenhuis ,en heeft een virus volgens de doc , je moet er maar op vertrouwen , gelukkig heeft hij een familie die als een havik over hem en alle kleintjes waakt, klinkt bijna als een gebed ,maar ja 1 slachtoffer was meer dan genoeg gelukkig is ze nu weer boven jan maar nog steeds onder controlen , en gelukkig is alles nog steeds goed zover als ik weet natuurlijk.

Bah het sneeuwd nog steeds en ik wordt zo langzamerhand , een beetje boos ,maar zo als zoveel helpt dat niet echt hahahaha.

Allemaal een heel besneeuwde dag doei doei
Mia

1 opmerking:

GRANNY'S HOUSE zei

Hier scheen vanmorgen een heerlijk zonnetje, nu is het bewolkt, maar niet echt somber, ach wie weet komt het voorjaar sneller dan we denken en zijn we de kou weer gauw vergeten.

Groetjes
Ines