vrijdag 26 februari 2010

Ben ik weer

Nou dat was me week wel ,dochter en schoonzoon 5 jaar getrouwd , wordt ik ziek , ik had echt alles met mijn schoomdochter verzorgt ,kon mijn DH het afzeggen , kleinkinderen terluur gesteld, maar ik nog het meest wat een po..en virus is dit,koorts ,zo koud dat je ligt te klappertanden,vreselijke rugpijn en die heb ik nu nog ,hoofdpijn,geen pil hielp ,en om de twintig minuten plassen, vergeet ook nog dat ik niet kon slapen in het geheel niet ,want bij de buren werd het toilet en de badcel opnieuw betegelt,en ik hoef niet te vertellen wat een lawaai het afbreken van tegels maakt, al met al , ben ik nu twee dagen verder , het gaat maar de rugpijn is er nog lijk wel een oud wijf hahahaha, hoop dat ik vannacht wel kan slapen.

Zeurgroetjes van Mia

1 opmerking:

GRANNY'S HOUSE zei

Rugpijn...........Weet niet wat het is.
Gelukkig ben je weer wat opgeknapt, lekker rustig aan doen, het is toch pet buiten.

Groetjes
Ines