maandag 5 juli 2010

Vanmorgen lekker alleen DH is trainen dus moeders heeft het rijk alleen,het huis wordt nu echt ons huis alles valt op zijn plek nu kast en salon tafel staan , dus mijn koffie staat niet meer op de grond ,zaterdag kwam het hele spul nog even langs, en twee warme armpjes om mijn nek vertelde mij dat ze Oma zo gemist had,dus ook de rest moest het even vertellen , en dat met die warmte , maar ik genoot wel,je ego wordt toch wel gestreeld als 4 paar van die kleine wurmen je vertellen dat ze je gemist hebben , geweldig toch.
Het planten gebeuren op het balcon groeit ook voordurend,DD vond dat het alweer op hortis begon te lijken , en ze heeft gelijk , als ik het maar mooi vindt, niet dan ?
Probeerde deze morgen nog aan mijn SIL te bloggen dat ik haar borduurvlinder weer gewelig vindt, ze begint al aardig in mijn stijl te werken ,ik bedoel werken met kraaltjes en zo , zo mooi als zij het doet zal ik toch nooit bereiken , te veel migraine ,ook de afgelopen drie dagen , ja juist het weekend weer,te warm denk ik maar zo.
Lieve zonnige groetjes van Mia

1 opmerking:

GRANNY'S HOUSE zei

Geef maar een brul als we het allemaal mogen bewonderen, dan neem ik mijn patroon voor de vlinder mee, want het is heel simpel en zo netjes is het niet gedaan, want de stof leent zich er niet helemaal voor.

Groetjes
Ines