donderdag 22 juli 2010

Bewolkt

Vandaag weer een hoop te doen,maar we komen er wel weer uit zo als gewoonlijk ,mijn SIL heeft weer mijn blog vernieuwd dus ik ben weer rondom gelukkig want hij was een klein weekje niet om aan te zien,er was wat uitgevallen en mijn SIL heeft het weer gerepareerd, ze wordt nog een echte computer wizz LOL

Via www.fanta.nl heb ik kaartjes bestelt voor Burgers ZOO als je fanta koopt staat in de dop een actie code die voer je in op bovengenoemde e-mail adres en dan krijg je voor elke code korting op je kaartje en als je dan nog ideal hebt is het zo gepiept ik had ze binnen 2 min binnen, je kan ze ook thuis laten sturen maar dan komen er ook nog porto kosten bij, al met al scheelde het mij 15 euries, voor 3 kaartjes, mijn kleinzoon is nog gratis vanaf 4 betalen ze.

Inmiddels zonnige groetjes Mia

1 opmerking:

GRANNY'S HOUSE zei

Ach zo nu en dan jkan ze nog wel eens wat ;-))
Tot zondag.