dinsdag 8 december 2009

Is het dan nu echt gelukt?

Vandaag was ik weer eens aan het proberen en o, schrik ik stond er op , hoop dat ik het nu goed blijf doen .
Vandaag gaan DH en ik naar de Markt in Purmerend Vroeger werd dat de koeien markt genoemd , maar dat was met de gekkekoeien ziekte zo afgelopen wel jammer hoor eeuwen van beestenmarkt in 1 beslissing teniet gedaan , we hebben inmiddels een nieuwe koeien markt maar die is op een industrie terrein , de Baanstede genaamd ,niet meer toegankelijk , voor dagjes mensen alleen nog maar voor de handelaren en boeren, jammer hoor.
Prettige dag nog, groetjes Mia

1 opmerking:

GRANNY'S HOUSE zei

Héééééé', zit ik even te neuzen bij je en wat zie ik..........je bent eindelijk begonnen met berichtjes neer te zetten en dat wanneer ik een blogpauze heb, want het is hier een beetje te druk, na nieuwjaar duik ik wel weer op.
Kwam er trouwens ook achter dat we vandaag 42 jaar getrouwd zijn, waar blijft de tijd, de jaren vliegen voorbij.

Groetjes
Ines