vrijdag 11 december 2009

Het is alweer vrijdag

Jonge gaat bij jullie de week ook zo snel , nou ik kijk om mij heen knipoog even en de week is alweer voorbij , komt dat omdat we ouder worden of hebben we het zo druk .

Mijn kleinkinderen zijn allevier ziek ik heb ze dan ook al een week niet gezien oorpijn en snotterig , zielighoor .

DH en ik voelen ons opperbest en dat is alleen maar goed, al vindt ik de Qkoorts best wel eng ,hij is zins donderdag nu ook in noord-holland , misschien wel eerder maar dat was nog niet te zien op de kaart van NH woensdag (SBS6)we zien wel.

Mijn schoonmoeder vertelde dat ze misschien zondag kwam samen met mijn schoonzisje en zwager, maar dan moeten zij nog wel even bellen anders zijn we weg , ik heb een zeer onrustige DH hahahaha die zit het liefst achter zijn autostuur.

Nog een prettige dag groetjes Mia

1 opmerking:

Anoniem zei

We belle ;-) je weet hoe mijn DH is, alles op het allerlaatste moment.

Groetjes
Ines