woensdag 25 april 2012

Het zal nog wat worden met mij , al twee keer geschreven op mij blog , ja wel hahahaha, komt vast door het zonnige weer ,ik hoop dat het door zet, vooral op koninginnendag ,zo leuk voor de kinderen , en natuurlijk voor mijzelf , ik ben een echte struiner ik kan eindeloos alles bekijken en toch met niets thuiskomen , ik vindt het reuze leuk om te zoeken na dat ene dingetje ,lapjes... lintjes ..knoopjes van alles . Maar eerst onze kleinzoon zaterdag wordt ons mannetje vijf , hij wilde een bureau voor zijn verjaardag en een stoel die draaide ,gelukkig was daar IKEA hahaha wat moesten wij zonder , niet dan? ALLEMAAL EEN ZONNIGE DAG EN DE VROLIJKE GROETJES VAN Mia

1 opmerking:

GRANNY'S HOUSE zei

Nog gefeliciteerd met je grote kleine man, wat zal hij blij geweest zijn met cadeau.

Groetjes
Ines