vrijdag 20 januari 2012

Ik blijf maar rommelen met mijn blog , ik kan er niet altijd op komen , nu na dagen proberen staat er op dat ik het probeer , juist ja , maar het er op zetten duurde wel dagen hahaha,alles gaat zo als het moet gaan , klein dochter is heel druk aan het wisselen en de groters staan er ook al, haast geen gezicht dat tandenloze bekkie, maar ook dit heeft zijn charme. Kleinzoon vindt dat als hij speelt dat hij geen antwoord hoeft te geven want ik ben druk bezig hoor oma, je lacht je rot , wel in het vuistje hoor want hij moet tenslotte wel luisteren . Ik heb nog niet veel gedaan aan mijn quilten , wel de kerstquilt afgemaakt , ik ben weer bezig met de quilt van mijn kleindochter,maar het is haast geen doen om die enorme lap door te pitten met de hand , dat moet wel want het zijn kasteel vormpjes zoals mijn klein dochter het noemt. Nou dit was het weer een prettig weekend allemaal groetjes Mia

1 opmerking:

GRANNY'S HOUSE zei

Laat eens een foto zien.

Groetjes
Ines