dinsdag 29 november 2011

Nou daar ben ik dan weer , terug van weggeweest, veel gebeurt in de hele familie maar we gaan met goede moed verder,ik denk dat driekwart van de nederlandse bevolking er net zo voor zit als wij allemaal dus heeft het weinig zin om je er druk over te maken , al spookt het wel de hele dag door je hoofd. Ik ben op het ogenblik bezig met een kerst paneel, erg leuk om te doen , ik werk er aan tijdens de reclame op tv als ik langer werk dan krijg ik subiet migraine , dus het is voor mij uit kijken geblazen. De quilt voor mijn kleindochter nadert het voltooi proces alleen nog het door pitten en dan heb ik een hele blije kleindochter die toch zo'n anderhalf jaar moest wachten ,de quilt is dan ook 1.70 bij 2.40 . Ik maak ondertussen ook nog barbie meubeltjes uit afval.... piepschuim overtrokken met stof er leuk om te doen . De groetjes van een hou de moed er in Mia

3 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Foto's.......waar blijven de foto's?????

Tot zondag en groetjes
Ines

Hermie zei

Hallo Mia, wat leuk dat je ook weer blogt. Ik ga bij je lezen hoor.
Doei,

Hermie zei

Mia bij mij op het blog heb je als naam 1 , vraag je schone zus eens even hoe dat kan.