maandag 3 mei 2010

Triest weer

Als ik uit mijn raam kijk dan zie ik alleen maar regen normaal kan ik Volendam zien liggen , maar nu is het alleen maar een grijze massa, jammer hoor de kinderen hebben weer geen mazzel met hun kleine vakantie.

Zaterdag heeft mijn Miele het begeven , moest dus de spaarpot open breken ,we hebben nu een Siemens voorlader ,we hadden een bovenlader , maar als je ruimte gebrek hebt dan moet je wel , ze moeten nu bovenop elkaar staan,tussen twaalf en drie wordt hij bezorgt, als hij het nu ook bijna veertien jaar uithoudt vindt ik het best.

Vrijdag op koninginnen dag toch nog leuke koopjes gedaan ondanks de regen,tussen de buien nog even een terrasje gepikt best gezellig.

Gisteren zondag dus waren de kinderen nog hier en natuurlijk allemaal mee eten ,gelukkig vindt ik dat helemaal niet erg ,de andere helft van de kinders zaten in Turkye , die hadden de eerste dagen ook slecht weer gehad , maar konden nu toch aan het zwembad zitten ,prettig voor de kleintjes want die vervelen zich toch wel gauw in een hotelkamer,en van de turkse tv snap ook ik geen hout hahahaha.

nu maar hopen dat de wasmachine op tijd is de was groeit de badcel uit hahaha niet echt hoor.

Toch wel zonnige groetjes Mia

1 opmerking:

GRANNY'S HOUSE zei

Hééé Mienhuppel, ja we gaan weer op vakantie en als we terug zijn gaan we alweer bijna een weekend weg, een mens zou er zomaar aan kunnen wennen ;-))

Groetjes
Ines